بازدید معاون پرستاری وزارت بهداشت از بیمارستان سینا
 
پرستاران فردا
 
 
یک شنبه 28 مهر 1392برچسب:, :: 10:44 ::  نويسنده : mehdi

چهارشنبه دوم مردادماه دکتر مسعود فلاحی معاون پرستاری وزیر بهداشت، دکتر سادات سید باقر مداح، رئیس برد پرستاری وزارت بهداشت، خورشید وسکوئی مدیر پرستاری دانشگاه، دکتر محمد علی چراغی رئیس دانشکده پرستاری و مامایی و اعضاء هیئت رئیسه دانشکده پرستاری و مامایی از بیمارستان سینا بازدید کردند. در این بازدید که با مشایعت مهندس مخبر، مدیر بیمارستان و فتحی مدیر پرستاری صورت گرفت، دکتر فلاحی از اورژانس، مرکز احیاء، ICU و بخش داخلی زنان دیدار کرد.
 در این بازدید درخصوص چگونگی هزینه ها، بودجه تعلق گرفته از سوی دانشگاه، بیماران بی خانمان، درگیری با بیماران و همراهان، نیروهای پرسنل پرستاری، میانگین سن کاری پرستاران در بخش اورژانس، استفاده از نیروهای جدید، گردش نیروهای پرستاری در بیمارستان های دانشگاه، میزان مرگ و میر در بخش اورژانس، معوقات پرستاری، حضور کمک بهیاران در بخش اورژانس بحث و گفتگو شد.دکتر فلاحی، معاون پرستاری وزیر بهداشت ضمن ابراز خرسندی از فعالیت صادقانه پرسنل پرستاری بیمارستان گفت: بیمارستان سینا بیمارستان خوبی است و کارکنان نیز از آن رضایت داشتند. بیماران نیز احساس راحتی می کردند. البته این به این معنا نیست که مشکلی وجود ندارد. کمبود پرسنل پرستاری همانطور که سرکار خانم وسکوئی نیز اشاره کردند معضلی است که تمامی بیمارستان های دانشگاه با آن مواجه هستند. کمبود اعتبارات هم مسئله ای است که در تمام بیمارستان ها و در سطح دانشگاه وجود دارد. نقطه قوتش این است که با وجود کمبود اعتبارات خوشبختانه خدمات کاهش پیدا نکرده است. چیزی که متوجه شدیم کمبود شدید پرسنل پرستاری بود که استانداردهای مراقبت را نمی تواند پوشش دهد. تعداد زیاد تخت های ICU با ۴-۵ پرستار جوابگو نیست و ۲۰ تا تخت در بخش داخلی با ۲ پرستار که دو نفر از بیماران نیز مراقبت ویژه می خواهند، پاسخگو نیست. پرستاران با تمام این شرایط کارشان را انجام داده اند و نگذاشته اند به بیماران آسیبی برسد. ولی خدمت اضافه ای که در حال انجام است و اینطور که می گویند ۲۸۶ ردیف خالی پرستاری دارند و این پرسنل موجود دارند کار این ۲۸۶ نفر را هم انجام می دهند؛ و نیاز است خدمات اضافی انها جبران شود که به آن اندازه جبران نمی شود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرستاران فردا و آدرس parastaranfardah.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



بازی آنلاین

بازی آنلاین بازی آنلاین

بازی آنلاین

تماس بامهدی حسین زاده


                    
 
 
 

کد تلوزیون انلاین